- Over Emtrade
- Partij aanbieden?
- Klantenservice
- Verzending en betaling
- Retour
- Zakelijke klanten
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Sitemap
- Product aanbieden
- Legbordstellingen offerte aanvragen
- Referenties
- Maatwerk / projecten
- Legbordstelling
- Vacatures
- Logistiek medewerker / Allround magazijnmedewerker
- Sluiting tijdens feestdagen
- Bezemschoon opleveren van uw bedrijfspand
Retour
Wie betaalt de verzendkosten bij retourneren?
De kosten van de retourzending worden niet vergoed door Emtrade en zijn dus voor rekening van u.
Uiteraard kan hier beroep op gedaan worden door contact op te nemen met ons.
Kan ik mijn retour annuleren?
Ja, neem even contact op met ons of stuur een mail naar [email protected]
Kan ik de bestelling gedeeltelijk terugsturen?
Dat is mogelijk. Alle producten, die gekocht zijn bij Emtrade, kunnen los van elkaar geretourneerd worden. Stuur een mail met de producten die je wil retourneren of meld een retour aan via het orderoverzicht in uw account.
Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?
Meestal wel. Dit heeft logischerwijs te maken met de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het van cruciaal belang dat het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen naar Emtrade.
We bepalen aan de hand van de staat van het geretourneerde product wat de waardevermindering is. De criteria voor waardevermindering zijn:
- Beschadiging van het product
- Beschadiging van de verpakking
- Compleetheid van het product
Wij houden rekening met tweedehandse producten die we verkopen.
De bestelling is niet compleet, wat nu?
Onze excuses! Laat ons weten welke onderdelen/producten er ontbreken. Vergeet het ordernummer niet te vermelden in de mail of chatbericht.
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Neem contact op met onze klantenservice met liefst een afbelding/foto van het product dat u ontvangen heeft. Omschrijf wat er niet juist is. Wij zullen snel voor een oplossing zorgen.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Ja, er zijn uitzonderingen op retourneren. Dit zijn:
- Installatie- en montagekosten
- Uitgezonderde producten
- Verbruiksartikelen in gebruikte staat
Welke retour mogelijkheden zijn er eigenlijk bij Emtrade?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling heb je bij 2 opties;
- Je product gratis ruilen voor een ander product
- Je product retourneren en het aankoopbedrag minus eventuele retournamekosten terug laten storten
Emtrade.nl
Scheiweg 72
5421XL Gemert
Nederland Bekijk op Google Maps
NL859074249B01
72327510
NL71BUNQ2032015994