Circulair en bewust inrichten (gebruikt en nieuw)
Voor Magazijn, Kantoor, Bedrijf, Particulier
7500m2 op Voorraad | Bezorgen of Afhalen
Hulp nodig?
bel 085-1304205
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Circulair en bewust inrichten (gebruikt en nieuw)
    Voor Magazijn, Kantoor, Bedrijf, Particulier
    7500m2 op Voorraad | Bezorgen of Afhalen

    Retour

    Wie betaalt de verzendkosten bij retourneren?

    De kosten van de retourzending worden niet vergoed door Emtrade en zijn dus voor rekening van u. 
    Uiteraard kan hier beroep op gedaan worden door contact op te nemen met ons.

    Kan ik mijn retour annuleren?

    Ja, neem even contact op met ons of stuur een mail naar [email protected]

    Kan ik de bestelling gedeeltelijk terugsturen?

    Dat is mogelijk. Alle producten, die gekocht zijn bij Emtrade, kunnen los van elkaar geretourneerd worden. Stuur een mail met de producten die je wil retourneren of meld een retour aan via het orderoverzicht in uw account.

    Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

    Meestal wel. Dit heeft logischerwijs te maken met de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het van cruciaal belang dat het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen naar Emtrade.

    We bepalen aan de hand van de staat van het geretourneerde product wat de waardevermindering is. De criteria voor waardevermindering zijn:

    • Beschadiging van het product
    • Beschadiging van de verpakking
    • Compleetheid van het product

    Wij houden rekening met tweedehandse producten die we verkopen.

    De bestelling is niet compleet, wat nu?

    Onze excuses! Laat ons weten welke onderdelen/producten er ontbreken. Vergeet het ordernummer niet te vermelden in de mail of chatbericht.

    Ik heb het verkeerde product ontvangen

    Neem contact op met onze klantenservice met liefst een afbelding/foto van het product dat u ontvangen heeft. Omschrijf wat er niet juist is. Wij zullen snel voor een oplossing zorgen.

    Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

    Ja, er zijn uitzonderingen op retourneren. Dit zijn:

    • Installatie- en montagekosten
    • Uitgezonderde producten
    • Verbruiksartikelen in gebruikte staat

    Welke retour mogelijkheden zijn er eigenlijk bij Emtrade?

    Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling heb je bij 2 opties;

    1. Je product gratis ruilen voor een ander product
    2. Je product retourneren en het aankoopbedrag minus eventuele retournamekosten terug laten storten

     

     

    Whatsapp

    Stuur nu een bericht via whatsapp


    E-mail

    Stuur ons een email. Snelle reactietijd.

    Social media

    Emtrade.nl

    Scheiweg 72
    5421XL Gemert
    Nederland Bekijk op Google Maps

    NL859074249B01
    72327510
    NL71BUNQ2032015994

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »